Оцењивање ученика

Хор

5. и 6. разред

  1. Доношење прибора (књига, нотна свеска и  обична свеска , инструмента )
  2. Активност на часу приликом рада и подела у групе
  3. Певање песама
  4. Свирање песама
  5. Свирање лествица
  6. Након обраде нове песме, лествице или неког другог облика нотног записа, већ од следећег часа креће испитивање истог (свирање ). Ученици могу да одлажу испитивање једном у полугодишту следећи час ако не науче ту песму рачуна им  јединица због обавезе уписивања оцене у дневник.
  7. Познавање основа музичке писмености – читање нота (висине, вредности), ознака, предзнака…

 

7. и 8. разред

  1. Препознавање композиција, композитора, извођача, изражајних музичких елемената у слушаним примерима
  2. Стицање знања о музици (композитори, инструменти, облици, епохе…)